Mint Service Desk weźmie udział w The Service Desk & IT Support Show w Londynie

Opublikowano: 
22.4.2022 23:21
Mint Service Desk na The Service Desk & IT Support Show w Londynie

W dniach 11-12 maja 2022 roku w centrum wystawienniczo-konferencyjnym ExCeL w Londynie odbędzie się The Service Desk & IT Support Show. W wydarzeniu udział weźmie delegacja specjalistów z OPGK Software, prezentując swój flagowy produkt, którym jest system do obsługi zgłoszeń Mint Service Desk.

Czym jest The Service Desk & IT Support Show?

Wydarzenie to daje możliwość poznania wiodących dostawców ITSM oraz obiecujące start-upy, dzięki czemu firmy mają szansę odkryć produkty i systemy najnowszej generacji. Event zapewnia również wzięcie udziału w bezpłatnym programie edukacyjnym, w ramach którego prelegenci i eksperci w swojej dziedzinie będą poruszać tematy związane z ITSM. Uczestnicy będą mieć możliwość poszerzenia swojej wiedzy w zakresie Sztucznej Inteligencji, automatyzacji, ITIL, zarządzania usługami w przedsiębiorstwie i wiele więcej. W wydarzeniu weźmie udział ponad 60 firm zajmujących się ITSM, a jedna z nich będzie OPGK Software z systemem do zarzadzania zgłoszeniami Mint Service Desk.

Co obejmie program edukacyjny?

Program edukacyjny obejmie wystąpienia prelegentów i ekspertów w dziedzinie ITSM i będzie to jedyne tego typu bezpłatne wydarzenie w Europie. 11maja, w pierwszym dniu, uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział w seminariach o następujących tematach, wygłaszanych przez poniższe osoby:

1.    „Przestań ulepszać zły proces i zacznij dostarczać wartość” Tony Denford.

2.    „Rzeczywistość automatyzacji zarządzania usługami” Greg Charman.

3.    „Zarządzanie doświadczeniem: Jak używać, aby poprawić zarządzanie swoimi pracownikami” Neville Hughes i Mark Bewick.

4.    „Praca zdalna, wszędzie, przez cały czas: Jak pandemia wpłynęła na funkcje obsługi i wsparcia” Tom Bridge, Aaron Nihat.

5.    „ESM: Poznaj innowatorów” Patrick Bolger.

6.    „Nieprzerwane IT: Jak być niepowstrzymanym w zarządzaniu usługami” Simon Johnson.

7.    „Wskazówki dotyczące SIAM” Steve Morgan.

8.    „Zarządzanie strumieniem wartości i przyszłość ITSM” Stephen Walters.

9.    „Budowanie idealnego procesu zarządzania zmianą” Richard Josey.

10. „Przyszłość sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w zarządzaniu usługami” Cees Bos.

11. „7 praktycznych wskazówek dotyczących pracy w zarzadzaniu doświadczeniem” Sami Kallio i Mark Butcher.

12. „Przywracanie operacji w metodyce DevOps” RobAkershoek.

13. „Mapowanie architektury technicznej – jej pozytywny wpływ na zarządzanie usługami” Johnny Stansfield i Steven Piercy.

14. „5 rzeczy, które musisz wiedzieć już teraz!” David Wright.

15. „Przepływ od pomysłów do działania” Paula Maattanen.

16. „Prostota jako usługa w czasach loT” Lars Martzareth i Simone Rothmund.

17. „Jak przestać źle rozumieć automatyzację” Kelvin Tegelaar.

18. „Uzyskaj więcej korzyści z CMDB, rozumiejąc swoje usługi” Milla Kuosmanen.

Z kolei w drugim dniu zostaną poruszone następujące tematy:

1.    „Matryca doskonałości świadczenia usług dla zespołów IT i dostawców usług biznesowych” Ashwin Ram.

2.    „Dlaczego optymalizacja usług ma kluczowe znaczenie dla Twojej wizji” Alexis Mackie i Andy Walsh.

3.    „Bycie w błędzie jest świetne” Annemarie Wolfrat.

4.    „Zaprojektowanie świetnej samoobsługi (lub plagiatu jest dobra rzeczą)” Steven Parker.

5.    „Zbuduj inteligentne i nowoczesne środowisko Service Desk” Satty Virdi.

6.    „Koniec z bohaterami: Przekształcenie Zarządzania Incydentami” Gary Ford.

7.    „Czy automatyzacja usług jest przyszłością ITSM?” Hila Lamm.

8.    „Raportowanie kosztów i wydajności usług bez comiesięcznych trudności” Andy Richardson.

9.    „Techniki dla działu obsługi opartego nadanych” James Stanger.

10.  „Problem z problemami” Robert Howe.

11. „Odporność – nowy imperatyw zarządzania usługami” Dean Clayton.

12. „Service Desk x.0 – Przygotowanie do następnej normalności” Dr Hendrik Witt.

13. „Od operacji IT do operacji AI – Twój impuls do cyfrowej transformacji” Dirk Eisenberg.

14. „Zbuduj swój CMDB (podczas gdy Sztuczna Inteligencja zajmuje się ciężkimi zadaniami!)” Aaron Perrot.

 

Cieszymy się, że nasz zespół Mint Service Desk będzie miał możliwość wzięcia udziału w tak interesującym wydarzeniu. Wszystkie osoby, które będą obecne na evencie w Londynie, zapraszamy na nasz stand na spotkanie ze specjalistami Mint Service Desk!

Kategoria: